פדיקור רפואי בתל אביב

פדיקור רפואי בתל אביב

פדיקור רפואי דומה במהותו לפדיקור הקלאסי, אך הוא מיועד בעיקר לטיפול בבעיות של כף הרגל, לרבות פטרת, קאלוס, ציפורן חודרנית, יבלות, סדקים – ועוד. פדיקור רפואי מהווה למעשה גם טיפול בבעיה וגם טיפול מונע שמטרתו להקל על תסמינים ותופעות קיימות, ולשוות תחושה נעימה ומראה אסתטי יותר. הוא מיועד לכל מי שסובלים מבעיות בכף הרגל, לרבות סוכרתיים בעלי רגל סוכרתית וספורטאים חובבנים או מקצועיים אשר עוסקים בפעילות גופנית ממושכת בנעליים סגורות. אם אתם מחפשים פדיקור רפואי בתל אביב, מכון היופי "מסודרות" הוא הכתובת עבורכם.

 

פדיקוריסטית מקצועית

כאשר מדובר בפדיקור רפואי, חשוב מאוד להשתמש בשירותיה של פדיקוריסטית מקצועית שעברה הכשרה לסוג הפדיקור המסוים הזה, ושיודעת לזהות ולטפל בבעיות השונות בכף הרגל. אשת מקצוע תדע לאבחן את הבעיה באופן נכון ולהתאים את הטיפול המתאים. היא יודעת כמה חשוב ליצור סביבה סטרילית עבור המטופל ולדאוג שהתכשירים יהיו תמיד סטריליים ובטוחים לשימוש. אצלנו במכון תזכו לקבל את השירות האדיב והקשוב של מטפלת מוסמכת.

 

טיפול מונע וטיפול מטפל

פדיקור רפואי יעיל וחיוני גם כאשר רוצים להקדים תרופה למכה ולמנוע את הבעיה מבעוד מועד, וגם כאשר קיימת בעיה קונקרטית בכף הרגל ורוצים לשפר את המראה שלה, להקל על התסמינים וכמובן גם לקבל מזור מלא למחלה. אצלנו במכון גם מחלימים וגם מתייפים. חשוב לדעת שפדיקור רפואי שמבוצע בצורה מקצועית, מדויקת ובתזמון הנכון, יכול למנוע החמרה של הבעיה הקיימת. כמו כן גם המשך טיפול בבית. עיכוב במתן טיפול לבעיה והימנעות מפדיקור רפואי יכולים להסתיים לעיתים גם בניתוח. מעבר לכך, הפדיקור אינו פולשני מדי, ולבטח פחות פולשני מהאלטרנטיבות במקרה של החמרה.

 

טיפול מפנק

פדיקור רפואי הוא גם פדיקור קלאסי, ואצלנו במכון תקבלו גם טבילה של כפות הרגליים באמבט חם עם שמנים אתריים, ניקוי כפות הרגליים, עיסוי, פילינג וסילוק עור יבש וכמובן כאשר מדובר בנשים – מריחת לק בסיום לפי הטעם האישי.

 

טיפולי פדיקור בתל אביב נמצאים ממש בהישג ידכם. צרו קשר איתנו עוד היום, במספר הטלפון 03-620-9661 או דרך ונשמח לספק לכם את השירות הטוב ביותר.